divendres, 20 de maig del 2011

Reaccions i curiositats de la moguda 15M

L'olla està bullint i dins d'aquest agradable embogiment temporal i conscient se'm acut comentar algunes reaccions i curiositats.
  1. La caverna ja veu fantasmes i terroristes per tot arreu, us sona??
  2. La Vanguardia reacciona amb una enquesta i amb periodisme de primera mà... tot i que els temes econòmics els deixa pels seus "experts ultraliberals".
  3. La Junta Electoral està a punt de provocar aldarulls allà on no n'hi ha. O les concentracions no són per reflexionar i prou?. Ahir em vaig atansar a la de Lleida i no hi vaig veure cap proclama partidista. Sí que vaig trobar frases més o menys eloqüents que donaven a pensar... i de valent!
  4. La foto que adjunto m'ha resultat una curiositat ben eloqüent i incostestable: ens van abocar a una europa econòmica deixant per molt mes tard (o per mai) la bessant més social i igualitària.
  5. M'agrada que el web de "democracia real" aparegui la renda bàsica. Al meu entendre un element de discussió cabdal per avançar cap una societat justa i igualitària. Un portal aconsellable és el de la "xarxa renda bàsica". N'haurem de parlar algun dia en aquest blog.
Algunes veus diuen: "ens falta objectius". No ho crec: si llegiu el manifest estan molt clars tot i que en podríem parlar un per un.
Ara és el moment de l'acció, potser apressada però ARA TOCA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada